Gå til innhold
  • Bli medlem
rocktrond

Lagersalg hos PowerGuitar.no - nye CRAZY priser

Anbefalte innlegg

Heisann alle,

PowerGuitar.no er i ferd med å flytte - derfor kan følgende kupp gjøres:

Ny informasjon november 2014:

Vi flyttet ut av lokalene i begynnelsen av året - men er enda ikke installert skikkelig i nytt showroom. P.g.a dette fortsetter salget med enda bedre priser en før. Vi er også i ferd med å skifte navn og få oss nye og bedre nettsider. I mellomtiden kan følgende kupp gjøres:

Laboga Caiman Head

Veil. 7.900,-
Salg 5.900,-

Caparison Horus WM MF (Maple fretboard)
SOLGT

Caparison Angelus M3B (sort)
Veil. 16.250,-
Salg 11.000,-

Caparison Dellinger 7 FX WM EF (Ebony fretboard)
Veil. 21.950,-
Salg 14.950,-

Caparison Dellinger M3 MF (Maple fretboard) Snow Storm
Veil. 18.250,-
Salg 12.500,-

Aristides OIO red metallic
Veil. 24.950,-
Salg 16.950,-

DBZ Bare Bones Religion Crucifixion
Veil. 6.590,-
Salg 2.900,-

Buddy Blaze K2 (hvit)
Veil. 13.900,-
Salg 5.900,-

(kjære administratorer - dette grenser nok til en forhandlerannonse, noe jeg ikke betaler for for tiden. Men lover å komme tilbake som annonsør etter flyttingen ;) )

Endret av rocktrond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får tilgi deg det, da :)

Er det lov å spørre om grunnen til flyttingen? Håper jo det er fordi du trenger større lokaler, flere ekspeditører og eget amprom, men det er da ikke sikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei - det går nok i motsatt retning. Alle salg jeg gjør (så godt som) er over nett. Forunderlig lite salg i butikken - kanskje noe med "profet i eget land" syndromet? Ulønnsomt er det i alle fall.

Så det blir ett litt mindre sentralt showroom-lokale istedenfor butikklokale i sentrum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei - det går nok i motsatt retning. Alle salg jeg gjør (så godt som) er over nett. Forunderlig lite salg i butikken - kanskje noe med "profet i eget land" syndromet? Ulønnsomt er det i alle fall.

Så det blir ett litt mindre sentralt showroom-lokale istedenfor butikklokale i sentrum.

Tror nok ikke det har noe med profet å gjøre. Mer og mer handel foregår over nett, og da er det klart det merkes hos "spesialist"- butikkene. Synd, men... Håper dog at du har såpass med netthandel at du berger. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til videre med sjappen !

Hjelper sikkert ikke med den lave verdien på kronen for tiden .

10-15% høyere innkjøpspriser for min del .

Og nordmenn forventer vel alt ENDA billigere .

Jeg er skeptisk mot å ta inn NOENTING for tiden pga dette ( ikke musikk relatert firma) .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tvil om at dagens kurser ikke er noen fordel for oss som importerer for salg. Men slik er livet - det går opp og ned :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir i hvert fall samme utslag på utland internett/Ebay priser , men for alt som allerede ER i Norge av brukte gitarer , ser jeg ikke noen oppgang i priser pga svekket norsk kronekurs .

Jeg hadde planlagt en asia tur for å kjøpe inn deler på nyåret , men det er nå lagt på is . Det nytter ikke å betale 13-15% MER enn før for akkurat samme delene .

Kjipt , men begynner å bli vandt med den kjipe trenden i Norge de siste årene .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.