Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Nye" Fendere


GreenMan

Anbefalte innlegg

Det første jeg tenkte på, var "nå har sannelig Fender rappet den avlagte headstockfasongen til Ibanez." Men det er klart, det er bare et visst utvalg av fasonger å velge blant, så det skulle bare mangle at det blir likt. Dessuten stemmer det jo ikke, denne gitaren hadde denne headstocken da den ble lansert på søttitallet. Vil man ha stygg headstock, er det jo bare å kikke på den første starcasteren. Den ser ut som noen har spikket headstocken i sløydtimene på ungdomsskolen. :) Navnet er da brukt minst to ganger før, to ganger på planker, og en gang på denne kassen.

http://www.strat-talk.com/forum/squier-strat-forum/4042-fender-starcaster-fender-strat-squier-strat.html#post129327

Synes sånne gitarer er penest med 3+3- headstock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at den nye Starcasteren er penere enn den fra 70-åra. Er noe med brua på den originale og den femte mastervolumkontrollen. Jeg synes det er tøft at de gjør dette, selv om jeg nok ikke kommer til å skaffe med noen da jeg allerede har en kvarthul ´72 RI Telacster Thinline og synes som Castor at denne typen gitarer gjør seg best med 3+3 hode.

Endret av GreenMan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Coronado ii er fet! Har lenge vurdert en slik.

Har ikke testa den selv ennå, men å si det er en dårlig kopi av 335 blir feil. Vil si at den heller minner om en 330; ikke centerblock + singelcoils.

Headstocken på Starcastern er helt krise!!

Endret av MAa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.