Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker trommis til å jamme/starte band med. Kanskje spille konserter om det blir bra nok


Bain

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg er en 25 år gammel kar fra Oslo. Bor på Alexander Kiellandsplass. "Øveriet" er rett ved siden av der jeg bor, så det er det eneste stedet jeg vet om å øve (med mindre du har et sted).

Jeg ser etter en person å spille sammen med. Tenker ikke noe seriøst til å begynne med egentlig. Dette er mest for jammens skyld, men om musikken blir ganske bra så hadde det vært fett å få spilt noen steder.

Typen musikk jeg liker er, huff, hvor skal jeg begynne? Jeg liker det meste egentlig. Men jeg tenker at det hadde vært kult å lage noe musikk som kanskje ligner Graveyard, The Sword, Pentagram, Uncle Acid and the Deadbeats, Led Zeppelin (?), og kanskje noe litt mer eksperimentelt som Ulver f. eks.

Ellers er det for det meste litt sånn 70talls stoner rock jeg tenker.

Jeg har spilt gitar en stund, men det har vært litt sånn av og på. Jeg spiller alt fra Pink Floyd, singer/songwriter sanger til Death metal på gitar.

Jeg regner meg selv som greit nok dyktig på gitar, men ikkeno sånn crazy teknisk, ala frijazz, funky takt og sånt, selv om jeg er liker det også.

Jeg har forresten noen riff som det hadde vært fett å få stappet inn i en låt. Pluss at jeg holder på å lære meg strupesang, noe som hadde vært kult å få til i en låt også.

Send meg en melding på 93 27 77 79 om du er interessert i å jamme sammen med meg, og hvis du kjenner en bassist er det bare hyggelig å ta med den personen også.

Endret av Bain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Halla!
24 år gammal fyr fra Bjølsen her. Har eget lokale på Økern. Red fang og The sword hører jeg på hele tia, og har vært gira en stund på å spille i et stonerband. Så om du vil teste ut en jam så er det bare å si ifra. Har en bassist som er på utkikk etter et annet band også.

Tlf: 48057747

Endret av ReAnimaniac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Jeg er en 25 år gammel kar fra Oslo. Bor på alexander kiellandsplass. Øveriet er rett ved siden av der jeg bor, så det er det eneste stedet jeg vet om å øve (med mindre trommisen har et sted).

Jeg ser etter en person å spille sammen med. Tenker ikke noe seriøst til å begynne med egentlig. Dette er mest for jammens skyld, men om musikken blir ganske bra så hadde det vært fett å få spilt noen steder.

Typen musikk jeg liker er, huff hvor skal jeg begynne. Jeg liker det meste egentlig. Men jeg tenker at det hadde vært kult å lage noe musikk som kanskje ligner Graveyard, The Sword, Pentagram, Uncle Acid and the Deadbeats, Led Zeppelin (?), og kanskje noe litt mer eksperimentelt som Ulver f. eks.

Ellers er det for det meste litt sånn 70talls stoner rock jeg tenker.

Jeg har spilt gitar en stund, men det har vært litt sånn av og på. Jeg spiller alt fra Pink Floyd og singer/songwriter sanger til Death metal, på gitar.

Jeg regner meg selv som greit nok dyktig på gitar, men ikkeno sånn crazy teknisk, ala frijazz, funky takt og sånt, selv om jeg er liker det også.

Jeg har forresten noen riff som det hadde vært fett å få stappet inn i en låt.

Ta kontakt her om du er interessert i å jamme sammen med meg, og hvis du kjenner en bassist er det bare hyggelig å ta med den personen også.

Hei there,

Would you consider to play the bass? Iḿ 33 , guitar player, and together with a drummer have been rehearsing for 6 months. We have 5 songs , and just need a bass player to practice them better and play live in some months. Would you like to try?

Our influences are in the stoner psychodelic direction: Graveyard, Earthless, The Machine, Samsara Blues Experiment...

Listen to some of our stuff:

https://soundcloud.com/hypnozodiak

Have a nice day,

Jose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.