Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din delecaster


Birk

Anbefalte innlegg

Etter å ha tittet på denne tråden så har jeg fått sykt lyst til å sette sammen en Strat fra Warmoth.

Regner vel nesten med at noen av dere har litt erfaring med Warmoth; hvordan er kvaliteten på delene? kan man få satt sammen en "top of the line" gitar herfra?

Jeg er egentlig ganske lite handy, krever det noe særlig å sette sammen en gitar herfra? bør noen med litt håndlag gjøre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste delecasteren som jeg har nå:

Kropp fra GFS, hals fra Mighty Mite - rigget som en Broadcaster/Tidlig telecaster. Har nå byttet oversadel på denne og satt den opp med 013 sett for slidebruk. Pickupene er no kjøpt på ebay som skal ha broadcaster spec.

En som jeg skrudde sammen, men byttet bort i en forsterker (men savner den innimellom):

gitar_7.jpg

kropp laget av ett stykke furu, grunnet med shellac og tynn nitro på toppen. Halsen er en 80-tall (F)ender. I bro en Fender CS og i hals en SD mini. Tror jeg så den til salgs her for en stund siden.

Utrulig fet finnish på den der!

Hvordan liker du Mighty mite halsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrulig fet finnish på den der!

Hvordan liker du Mighty mite halsen?

Det er den med lønnehals som har Mighty Mite. Den andre har en gammel Fenderhals. Synes Mighty Miten er fin jeg. Det er en V-profil hals, noe som gjør den utrolig digg å spiller på, og etter mine standarder så synes jeg den har godt båndarbeid også, selv om jeg måtte fjerne litt skjegg for ett par år siden da det var fryktelig kaldt om vintern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.