Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket pedalbrett


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt begge disse to brettene....

Anbefaler heller et brett med løs power-supply, Har hatt litt problemer med både støy og kapasitet på begge to.

Ville sett på et av de små T-Rex brettene heller. Og powersupply er det jo et hav av delte meninger om, men jeg har god erfaring med T-Rex sine, både Classic og Fueltank Junior. Og de kan festes med skikkelig borrelås under brettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt begge disse to brettene....

Anbefaler heller et brett med løs power-supply, Har hatt litt problemer med både støy og kapasitet på begge to.

Ville sett på et av de små T-Rex brettene heller. Og powersupply er det jo et hav av delte meninger om, men jeg har god erfaring med T-Rex sine, både Classic og Fueltank Junior. Og de kan festes med skikkelig borrelås under brettet..

For en mer langsiktig løsning anbefaler jeg også å heller kjøpe noe a la Pedaltrain, og en ekstern strømforsyning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Boss bcb 60 et år eller noe sånt, og det funka greit så lenge du har pedaler ala Boss (!) og Marshall som bare trenger 9v. Jeg spiller en del live, og låsene på "kofferten" røk ganske fort under transport sammen med annet utstyr. Har man i tillegg litt særere pedaler, er ikke den innebygde strømforsyningen god nok, men til nevnte type pedaler og til bruk uten for mye transport sammen med annet utstyr, holder det nok en god stund.

Til budsjettet du nevner, er det et bra alternativ da det har innebygd strømforsyning, og patchekabler følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.