Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD. Gibson Midtown Custom.


TUFFTUFFTUFF

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Har lurt lenge: hvordan er tyngden på de her og hvor "hul" er den egentlig?

Hej, hvor hul den är är inte så lätt att svara på ,där vet nog internet bättre än mig. Vikten däremot kan jag hjälpa till med :) . Min köksvåg visar ca 3800 gram, vet inte hur det är i förhållande till en 335?

Nå som du har hatt den litt, svarer den til forventningene?

Oppussing med tillhörande vannskader och upprivning av golv + gitarrspelning är inte direkt den optimala kombinationen så jag har inte spelat så mycket som jag skulle vilja men jag har i alla fall köpt en till Midtown Custom, så litt nöjd måste jag väl vara :) . Nejdå, men jag har testkört henne i replokalen en gång och jag var litt nyfiken på om hålrummet skulle ge för mycket feedback eftersom vi spelar högt. Den gav an aning mer feedback än vad jag är van till men jag tycker egentligen om feedback (alltså i begränsade mängder) när man kan kontrollera den och det kunde man med den här. Ringer ut fiiiint från ett vreng A innan den försiktigt turnar över i litt härlig rundgång när man närmar sig förstärkakren och slutar tvärt när man vänder sig bort från den. Najs. Passar egentligen mig väldigt bra :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.