Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spørsmål ang. gitarstrenger


Martin080890

Anbefalte innlegg

Hei!

Har dere forslag til hvor man kan handle gitarstrenger for en god pris? Kjøper som regel Elixir strenger. Har handlet litt på ebay osv, men der må man vell holde seg under 200 kr pr handel? Handlet litt før på en side som het stikker.no, men der har de jo nesten ikke varer lenger...

Tar imot alle tips jeg kan få:)

Mvh

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste skriver ned verdien på pakka uten at du spør engang når det gjelder strenger fra utlandet, så jeg bryr meg ikke om 200 kroners grensa da.

Strenger.no og slik blir dyrere enn å bestille fra utlandet, spes hvis du bestiller en del i slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har dere forslag til hvor man kan handle gitarstrenger for en god pris? Kjøper som regel Elixir strenger. Har handlet litt på ebay osv, men der må man vell holde seg under 200 kr pr handel? Handlet litt før på en side som het stikker.no, men der har de jo nesten ikke varer lenger...

Tar imot alle tips jeg kan få :)

Mvh

Martin

StringsAndBeyond er billige og raske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ti-pakning D'addario 10-46 i Tyskland, kosta 42 eur ca 339 NOK, så det er ikke mye penger å spare derfra. Om du vil handle lokalt er vel strenger.no billige. Se også etter tilbud hos Sound1 eller Gitarhuset, de pleier å ha noen deals av og til.

Edit: fant billige strenger til deg! 3 dollar settet, her!

Endret av MacGyver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.