Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Esp 48th street custom strat, peiling?


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Heisann!
Jeg har fått som bytteforslag en ESP 48th Street custom strat (mid 80's) for min Goldtop.
Tingen er att jeg ikke helt vet hva som er pros og cons med denne gitaren..
Er det noen som har informasjon om denne serien med gitarer? Vet att 48th street var en veldig aktiv gate med mye instrumenter og fult kjør.. Men vet noen om hypen med 48th street CS'ene, specs og verdi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det er vanskelig å si noe spesifikt om fordeler og ulemper, da det ikke er en standardserie, men spec kan du vel sikkert få av selger. På generelt grunnlag så burde den være veldig bra, 48th har ikke akkurat et dårlig rykte på seg. Om du liker den, blir jo en annen sak, og jeg er ikke sikker på om den ligger like høyt i pris som det du vil ha for Goldtop'en din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen på rundt 700 dollar ja. Det er ikke oppgitt noe form for serienr, men den har den typiske ESP printet bakpå halsen. Men eier vet ikke om "Esp Custom" logoen på headstocken er påmontert seinere, eller om den alltid har vært det. Desverre kun fått info om mikkene som står i, litt om tremoloen, men ingenting om treverk etc..
Så jeg tror jeg dropper denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.