Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Shadowmind - YODO + Nytt album ute nå!


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

Synes det var en fet låt med kanonflinke folk :) Har ikke så peiling at det gjør noe, men kunne tenkt meg litt annen trommelyd. Føler at den er litt lite tilstedeværende. Den er litt utydelig , som om de har for mye gain(I mangel på bedre ord).

En annen ting er at det er litt pulserende lyd generelt som om det er en kompressor som jobber hardt eller noe, og det er sikkert bare Creativehøytalerne mine eller dataen min som føkker det opp litt.

Men uansett er det kun noe jeg innbiller meg og det er først når jeg hører for å finne noe å pirke på ^_^

Dritfett egentlig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flinkt, og etter det jeg kan bedømme, en bra produsert video. Tett og presist, nesten skremmende for en slurvete fyr som meg.

Når det er sagt, kan du hilse vokkisen fra meg og si at han har tatt på seg capsen bak fram? Vær litt varsom, da slikt kan bli tatt ille opp. Husker en gang jeg gikk på jobb med genseren bak fram. Det var flaut, det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft nok og flinke musikere. Dere vet klart hva dere holder på. Største minuset var at jeg følte jeg hadde hørt det meste tidligere. Var blant annet en del som minnet mye om Hypocrisy rundt "The final chapter", feks. partiet fra 59 sekunder og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.