Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Da kom Jem 777DY


stensen

Anbefalte innlegg

Ventetiden er over. Måtte grave litt dypere en vanlig i lommene da jeg fikk denne på Ebay.uk. Høynet maxbudet mitt til £1060 7 sekunder før slutt og fikk den for £1040. Antakelig dyrere en jeg kunne fått en for i skandinavia. Det er bare det det er så forbannet sjelden det dukker opp 777 Jem.s for tiden. Er en del småkosmetisk. fiksing som må til. Men treningen på RG550 min skal nok gi resultater på den gule herligheten. Kommer med en ny tråd nå renoveringen starter. Bildet er fra Ebay.

post-7278-0-69375600-1376934117_thumb.jp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis:-) Hvor mange er du oppe i nå? Mulig å få se et "familie"bilde?

Denne er nr 6. Er hekta vet du. Skal renovere den grundig. Og for en gang skyld ikke holde på i 7 timer non-stop. Legger ut et bilde

sammen med resten når den er ferdig.

Endret av stensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, hvem skal jeg selge min til nå da?

Jeg har kun en anbefaling. Behold den. Og jakt på SK og LNG. Tror det en bra investering.

Har nettopp lagt ut 74 stratten min på Finn som bytteforslag mot JEM SK LNG GMC PMC

PS Hva brukte du av ting og tang på gripbrettet på DY'n din. Ble jo bra.

Vet du om alle årganger av Jem DY har clearcoat på gripbrettet eller om noe er ubehandlet ?

Endret av stensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei den er ikke til salgs.

Ifølge Rich @ ibanezrules, så har de ørlitt klarlakk, men hvis den er møkkete så er jo lakken borte spør du meg.

Hva jeg brukte, ja si det, jeg prøvde alle ting jeg kom på som ikke kunne skade, blant annet oljesåpe, zalovann og tannkost og 0000 stålull. Jeg husker faktisk ikke hva som var best, det eneste jeg husker er at jeg egentlig ikke knekte koden. Men det ble ganske bra.

Lykke til med DY'n og de neste Jem'ene.

Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.