Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdi på en Stratocaster CS 56 RELIC


Black Anger

Anbefalte innlegg

Har aldri skjønt hvorfor man liksom forventer at familie altid skal kunne kjøpe ting billigere..... Da er det vel det samme som å forvente at familie alltid kan betale noen tusen mer da.....?? De er jo tross alt i familie..... like dumt det som at de som selger skal slå av prisen med noen tusen i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jo sikkert "familien" selv avgjøre om de vil selge, og til hvilken pris. Det er strengt talt ikke noe vi har noe med.

Nettopp. Derfor er det litt rart at så mange foreslår å by en mye lavere pris enn markedspris fordi det er familie. Hvis et familiemedlem ønsker å gi deler av salgssummen som gave, er det jo opp til dem, men det kunne aldri falle meg inn som kjøper å si at "jeg får den vel adskillig billigere pga. at jeg er i familie med deg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Derfor er det litt rart at så mange foreslår å by en mye lavere pris enn markedspris fordi det er familie. Hvis et familiemedlem ønsker å gi deler av salgssummen som gave, er det jo opp til dem, men det kunne aldri falle meg inn som kjøper å si at "jeg får den vel adskillig billigere pga. at jeg er i familie med deg?"

Helt enig med deg i dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å selge ting til kjente, er alltid litt kilent. Jeg husker jeg solgte en bil til en kollega, og påpekte en bitteliten oljelekkasje som jeg tilbød meg å få utbedret, fordi jeg trodde det ikke var noen stor sak. Han sa nei, og godtok en litt lavere pris, og så viste det seg i ettertid at man måtte bytte "halve bilen" for å få utbedret det. Jeg er sikker på den dag i dag at han tror jeg visste om dette, og at jeg lurte han rått. Det stemmer ikke. Derfor har vi mistet kontakten.

Etter det, har jeg aldri solgt ting til venner/familie, men gitt det bort eller lagt det ut på Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.