Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amplitude Irig HD


E5150

Anbefalte innlegg

Ok, da skaffer jeg meg denne. Men slik jeg forstår så er dette kun en hardward interface mellom gitar og iphone/ipad/mac.

Og man er fortsatt avhengig av programvare for å ta opp. Så det naturlige spørsmål to er… hvilken app burde man velge.

Har ampkit+ fra før på mobil, og har også den duppeditten fra peavey, men kom aldri igang med å bruke denne.

Husker ikke helt hva som stoppet. Men ønsker å ta opp lyden.

Egentlig vil jeg også ha mulighet for å gjøre spektrumanalyse og hente ut grafisk bilde av klang når man drar over løstrengene.

Altså kravet er å kunne ta opp lyd, og god bonus vil være grafisk analyse av lyden.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Gammel tråd, men spørsmål:

Er det noen som vet om den Apogee jam saken funker med Androidmobiler? Eventuelt andre gitar inputs som kan funke?

Kunne tenkt å bruke noe sånt til mobilen, men liten lyst på iphone.

Endret av AndreasS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jag inte att den kan. Uansett så är det nog smartare att satsa på den senaste generationen pga av framtida support och hastighet. Det är inte så roligt om det hackar och sprakar eller tar 10 minuter att starta upp programmet/programmerna du har tänkt att använda. Man kan göra mycket sköjj med en Touch. Har förresten en Apogee Jam att sälj/byta bort, sänd PM om du är intresserad :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Amplitube funker for noen Samsung modeller nå, bl.a Note 4. Det står også at det funker for Galaxy S5 men etter det jeg har funnet ut så er det ikke før Android Lollipop kommer. Og når det kommer er litt uvisst.
Amplitube trenger 'Samsung Professional Audio technology' for å funke.

http://http://www.ikmultimedia.com/products/amplitubeandroid/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.