Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Refinishing av gitar. Test av nytt produkt


Anbefalte innlegg

Jepp. Hvis du visste hvor mye tid jeg hadde brukt allerede, så hadde du ikke nevnt det. Det å fjerne maskering på denne var et mareritt, da lakklaget var så tykt. Jobber man for mye med det, så løsner lakken fra underlaget fra det man gjerne vil beholde. Ikke bra. Jeg ser helt klart poenget ditt.

Uansett hva man driver med. står småfeil på tå og speiler seg. Vet ikke helt om jeg får det helt bra, da det er slik at når man fjerner noe, så dukker det opp noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips for fjerning av maskering når slike problem som du nevner oppstår er å rive av teipen i den retningen teipen ligger om du skjønner?? Løsne litt i en ende og hold den nermest mulig overflaten når du drar. IKKE dra rett opp (90 grader fra overflaten).

Ett annet tips kan være å skjære forsiktig langs kanten på maskeringsteipen med en sylskarp kniv/skalpell. Skjær forsiktig i lakken akkurat ved kanten på teipen. Du trenger ikke å skjære helt igjennom lakken heller, nok med et "riss" i lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forumets svar på Miley Cyrus fikk det som han ville. Litt freskere farge, ikke sant?

2013830_DSC_0954.jpg

Og et nærbilde, legg merke til blomsterfluene som dukket opp med en gang. Litt etterpå var det så masse fluer at motivet ikke var videre fotogent.

2013830_DSC_0957.jpg

Jeg har sagt noe i andre poster om mitt neste prosjekt, som jeg har påstått skal bli det råeste på planeten med denne gitartypen. Trolig blir jeg nødt til å ete i meg det, det er bestandig noen på det store internettet som er råere, men her er en liten teaser:

2013830_DSC_0958.jpg

Takk for oppmerksomheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.