Gå til innhold
  • Bli medlem
Affen

Ken-Tron pickups, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av minigrill
      Heisann, jeg har som i tittelen sies, kjøpt meg ny gitar. Jeg er veldig fornøyd, men vurderer å bytte ut pickupene, da jeg har lyst til å sette i pickuper jeg allerede har liggende. Det jeg lurte på var hva jeg kunne forlangt for disse ved evt. salg? Det er PRS \m/ det er snakk om.
    • Av Soundmannen
      Heisann!
      Har en Gibson Les Paul VOS R8 som jeg vurderer å fjerne pickups coverne på. Noen som har prøvd? Vil lyden bli mer åpen og få mer topp?
    • Av Gertiosa
      Hei
      Kjøpte meg nettopp en ESP LTD EC-401 VB med EMG 60/81 pickups. Helt nydelig gitar med flott lyd, men da jeg så på pickupene lå bridge pickupen skjevt. Den var hevet i front og senket bak. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lite giret på å sende gitaren i retur etter en dag!

• Av space
      Kom over et bra tilbud på finn, så slo til.
      Den krever litt touch up, men spiller bra! Halsen er deilig, og den virker til å være bra satt opp.

Your guitar was made at the 
      Saein Plant, Korea, 
      on May, 2002
      Originale pickuper med nye cover. Får vel gjøre noe med dette, så jeg ikke lurer noen til å tro det er Filtertrons.
      Usikker på om jeg trenger plekterbrett, og om jeg skal ha noe som dekker over stoptailhullene.
    • Av perbakke
      Hei. Jeg har en stratocaster med humbucker, men har lyst å installere singe-coil pickuper i den. Det jeg lurer på er om dere vet hvor det selges ferdigkoblede plekterbrett til stratocaster i Norge? Takk. 
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.