Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

*update* The Dremel Hack-job of Boredom! *guitar-rape content*


Anbefalte innlegg

jeg posta om dette i Dagens Gladsak, men tar meg den friheten å slenge den ut her og etter forespørsel.

jeg kjeda rett og slett vettet av meg et par timer før jeg skulle på jobb og tok tak i min RG7620 (som fra før hadde en del krigssår) i den ene hånden og dremel-verktøyet i den andre.

før:

image_zps144b67e6.jpg

etter:

image_zps57f03d1c.jpg

til de som har spurt, det er da ikke sølv-tusj, men det er rett og slett frest ned i lakken, så det er grunningen som skinner igjennom. dette gjør og at overflaten har fått markeringer der mønsteret er.

Endret av Straymond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden burde vel hete "how to halvere bruktverdien av gitaren din"?

Det er ikke så mye som overrasker meg når det kommer til deg, Straymond. ;)

Om det ser fett ut up-close så burde du smelle på noe greier som en 'filler' og smeller klarlakk oppå der igjen.

Hva skjedde forresten med 'blow torch'-prosjektet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden burde vel hete "how to halvere bruktverdien av gitaren din"?

Det er ikke så mye som overrasker meg når det kommer til deg, Straymond. ;)

Om det ser fett ut up-close så burde du smelle på noe greier som en 'filler' og smeller klarlakk oppå der igjen.

Hva skjedde forresten med 'blow torch'-prosjektet ditt?

eller "denne gitaren har den beste halsen jeg har vært borti på lenge og blir å ha den til jeg parkerer tøfla, så ut som et mareritt fra før, kosta meg knapt nok noe og man skal skal ikke være så fin på det."

S-Prosjektet ligger godt å trygt på gjesterommet, har ikke gjort stort der siden jeg skifta inlays i halsen. pusse ned flere cm med lakk for hånd er så kjedelig, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig bare jeg som synes dette var litt kult? Jeg synes du har fått til et intrikat og kult mønster.

Mulig jeg er sær som foretrekker tekstur og mønster framfor glossy ensfarget lakk generelt sett (selv om det er nok av unntak fra regelen).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig bare jeg som synes dette var litt kult? Jeg synes du har fått til et intrikat og kult mønster.

Mulig jeg er sær som foretrekker tekstur og mønster framfor glossy ensfarget lakk generelt sett (selv om det er nok av unntak fra regelen).

gracias! må innrømme at jeg selv syns det ble litt mer spennende enn plain black.

jeg la også dette ut på et større forum hvor responsen var mildt talt sjokkerende positiv.

jeg følte jeg ikke hadde stort å tape og fikk samtidig slått ihjel et par timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

En smule necro-bump og update.

Etter en stund så begynte mønsteret i gitaren å fade ut. Lakk-støv som var i sporene antar jeg.

Da ble det level up og ned til treverk:

IMG_4800_zps84c57e8d.jpg

Litt tid gikk og igjen begynte det å klø i finga. Nå skal den snart få hvile så fort grønneriet er ferdig. Såsant jeg ikke finner noen black/green D-activators i mellomtiden.

20140604_130648_zpsaanw7o9z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.