Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Liten pedal som sluker strømm!


Funny

Anbefalte innlegg

Hvis det tar ti min før du må lade batteriet så er det oppladbare batteriet gåent.

Kjøp en sånn du så er du kvitt problematikken.

http://www.clasohlson.com/no/Batterieliminator,-20-W/36-4219

Har du prøvd den selv? Jeg kjøpte en som ligner veldig, og den hadde ikke polvending selv om det stod. Endte med å svinge loddebolten (noe jeg heldigvis er god til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis pedalen trekker så my strøm at den tømmer et 4-500 mAh batteri på 10 minutter er det som sagt noe hakkende galt med pedalen (evt batteri/lader). Det er slett ikke sikkert den batterieliminatoren klarer å levere så mye strøm.

Til sammenligning er strømforbruket ditt som om du kun klarer å kjøre noen få sekunder etter at du har fyllt full tank på bilen (ca 5-600 ganger høyere enn det burde være). Det er ikke sikkert at den beste løsningen da er å "montere en større tank" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en fillefeil med pedalen i værste fall. ingen grunn til å kaste den.

Jeg har hatt svært dårlig erfaring med biltema og clas ohlson strømadaptere. kjøp heller en boss adapter eller en one-spot i en musikkbutikk.

Problemene som kan oppstå med clas og biltema adapterne er at de kan skape støy og gi for mye volt.

Hva var det du kasta egentlig ? batteriet eller pedalen :)

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.