Web Analytics
Gå til innhold
schpangen

Musikk/gitarlinje!!!

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken musikklinje i Tr.heimsområdet som er best?(vidregående skoler) og eventuelt om det finnes rene gitarlinjer? Har tenkt å søke en slik linje, men jeg går bare i 9. ennå....hvorfor må tiden gå så sakte??????? :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er den første jeg har møtt på en god stund som sier at tiden går sakte.

Kan ikke si noe annet enn: Øv mann! Øv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Musikklinja på Molde Videregående har jo et godt rykte da. Høye opptakskrav though, hvis Molde er tingen da :P Det er en drittby :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALDRI BEGYNN PÅ KATTA! Jeg gikk der i 2 måneder, aldri vært borti teitere mennesker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, kunne aldri tenkt meg å flytte til Molde. En storgate, et digert hotell, og en fotballstadion er vel det meste byen består av.

Ikke begynne på Katta? Hm....musikklæreren min anbefalte meg å søke der, om jeg skulle ha musikklinje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

musikklinja på heimdal er jo brukbar da! Men det er jo ikke no gitarlinje da! Men den skolen er iallefall bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville heller gått på Heimdal, ja. Kjenner en del som går der. Meget kurante folk. Men Katta klarer jeg ikke..Folk som forandrer seg for å passe inn. Selvfølgelig er det ikke _alle_ som gjør det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heimdal vgs, ringve vgs og katta har jo musikklinje, alle i trondheim.. vil nok anbefale heimdal ut i fra det jeg har hørt, skal gå der til høsten jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.