Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! *prestige-mahogny piezo-content*


Straymond

Anbefalte innlegg

Jepp. Den ene er "swirl content" og andre "as seen in the Mirror music video". Den grønne JPMen er vel også i kategorien "axes I should've kept"?

swirlen var ganske ute og kjøre, og jeg regner med du tenker på UV7bk'n fra Lie? den var nice, men kan få tak i en slik igjen med litt effort. J-custom'n og Jpm'n er nok de ved siden av 2027'n som jeg virkelig angrer på at gikk :(

Blir det noe hardcore jobb på kroppen og headstocken på denne og?=)

hehe, nei, jeg føler jeg har fylt kvota mi for en god stund nå. men jeg skal dog i sminke-velvet til madammen og se om jeg finner noe neglelakk jeg kan bruke på chips her og der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nesten maken, en 2021. Er det lov å spørre om hva du har gitt for denne?

absolutt! sender deg en pm :) har litt kvierer med å prate cash på åpent forum :)

Hnnnngh! Endelig en jeg kan spelle på uten at huet imploderer, grættis med skamfeit øks! Kan jeg få komme og tafse på'a en dag? ...og så skal det vel puttes LiquidFire og Crunchlab i den...?

gracias! tafs te'ru blir flau, sa folk!

kaaaaan hende det blir i allefall en evo i brua på denne, såsant jeg ikke kommer over noe annet til en grei pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coil-splitten er faktisk en to-veis som velger om man skal bruke piezo eller de magnetiske. Den lille knotten under skrur av og på piezo. Den har også to jack-outputs. En til både magnetisk og piezo, og en egen dedikert kun til piezo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.