Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Telecaster Deluxe


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte et plekterbrett fra Warmoth til min delecaster, basert på en '72 custom tele, og brettet var faktisk endel større enn orginalen.

Måtte bore opp nye skruehull i kroppen, heldigvis dekket brettet over de gamle. (tror det var to hull som passet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har skjedd lite med dette prosjektet de siste ukene (litt feil, jeg har jo selvfølgelig klart å dunke borti ett-eller-annet så det har skallet av litt lakk langs den ene kanten..., men ikke dypt så relativt iso-fix).

Derimot, så printet jeg ut telecaster deluxe-mal fra Warmoth, klipte ut og sjekket med gitarkroppen. Kommer til å passe som fot i hose. Da blir det å bestille opp et telecaster deluxe-plekterbrett i cream/aged perlemor fra Warmoth. Blir så flott atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Vinteren betyr dødtid på prosjekter som ikke er lakkert ferdig... Har pusset på rødfargen og den er mer eller mindre klar for klarlakk når sommeren banker på døren.

Har et sett med Eide-pickups liggende som jeg ikke har fått puttet i noe, og tenker at denne gitaren er perfekt for de. Da slipper jeg å legge ut for svindyre Widerange-kloner (men må fikse nytt plekterbrett da).

yhadepud.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.