Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mye kan jeg vente og få?


Hammersindre

Anbefalte innlegg

Har en rimelig strøken Charvel model 6 gitar som jeg kjøpte for 2-3 år siden. Gitaren er fra 1986 neckthrough og fargen er hvit. klarer ikke laste opp noen bilder av gitaren men du finne mange bilder av samme gitar om du googler "charvel model 6 white" den er som sagt så og si strøken.

Er det noen så har peiling på hva jeg kan forvente og få for denne ?? betalte selv rundt 5000 for denne da jeg kjøpte den, og lurer på om jeg kan få det samme for den nå? :) ser det ligger EN på ebay til ca 5000kr, men vet ikke hva den kan gå for her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvor viktig fargen er på disse gitarene for verdien, men om du ser på completed og sold listings på ebay på model 6 vil du se at de går for $300 og oppover, med flest rundt $500 - 800.

pris i norge? dunno. du bestemmer hva du vil ha for den. kanskje begynne med 2500 - 3000?

gtrzmn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright! tusen takk for svar. Det haster egentlig ikke for emg og selge den så jeg tror jeg legger den ut for salg for rundt 4 lapper og ser om noen vill kjøpe, og viss ikke så beholder jeg den heller selv.

Forresten... er det mulig og få solgt noe her eller er det mest selgere og lite kjøpere for tiden ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.