Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min første (skikkelige) DIY-gitar


Anbefalte innlegg

Utrolig stilig resultat så langt, men jeg er litt enig i at du må stusse pinnsvinet. Slikt er ikke pent. Lov ved ninjastrengeskift på konsert, men ellers ikke særlig bra.. :)

Samboeren min blir like provosert som de fleste andre, så hun løpte ned i kjelleren for å finne tang as we speak!

Edit: Mangler som man kan se knobs. Det irriterer meg også at pickupen ikke er f-spaced, noe jeg ikke tenkte på før tidligere i dag. Utenom det blir det micromesh over helgen!

Pickupswitchen virker som følger: 1. Humbucker 2. Split coil 3. Kill

Volumpoten er en slik snasen kill-pot, med instant kill når man trykker den ned. En del småmoro med elektronikken altså. :)

Endret av rahnvu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilig resultat så langt, men jeg er litt enig i at du må stusse pinnsvinet. Slikt er ikke pent. Lov ved ninjastrengeskift på konsert, men ellers ikke særlig bra.. :)

Minner om konsertopplevelse med Marc Ribot her om dagen. Han slet en streng, og måtte skifte den to ganger før han var i mål - fikk ikke med meg om den første røk eller om han hadde valgt feil streng i skumringen på scenen. Han flettet det fint inn i frijazzflyten ;-) Tviler sterkt på at han stusset pinnsvinet fortløpende :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.