Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

progstudioband søker vokalist


Stian Marinius

Anbefalte innlegg

hei,

mitt navn er Stian Lockert og er 23 år.

jeg er pr.dags dato bosatt i drammen og den vokalisten som måtte ønske å være med på dette prosjektet kan bo hvor som helst bare vedkommende har innspillingsmuligheter for vokal.

Jeg skriver for øyeblikket et konseptalbum og har kommet veldig godt i gang med produksjonen av musikken og teksten er ferdigskrevet.

Jeg spiller alle insrumenter selv for jeg synes det er lettere å komponere musikk på den måten.

Målet med bandet er å skapet et bra album og se om etterspørselen blir stor når det kommer til liveopptredner osv. Da vil det være aktuelt å danne et band og spille live. men den tid, den sorg.

Som vokalist til dette bandet, trenger du å kunne synge både høyt og lavt og ha mulighet til å kunne tilpasse stemmen din med all slags stemninger. Jeg vil påstå at musikken som blir laget i dette prosjektet har utrolig mange forskjellige stemninger og er veeeldig variert.

Med andre ord, så finnes det ingen grenser for hva som er lovt å lage.

I hovedsak lager jeg Eventyrlig symfonisk Progrock/metal med et snev av alt som måtte passe teksten.

Det har heller ingenting å si om du er mann, kvinne, gutt eller jente, bare

du kan synge rent og pent.

om dette skulle virke interessant eller om du har spørsmål ang. fremgangsmetoden, musikken eller uansett hva det måtte være,kan du kontakte meg på Stianvsl@msn.com eller 92631523

Jeg kan sende over musikksamples for de som måtte være interessert.

Stian Lockert -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.