Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Monitor til Eleven Rack


Anbefalte innlegg

Nei BM6A MK II.

jeg har ikke prøvd 5 utg, men Rolf Graf sa at 6' ern låter mye bedre og at 5' ern hadde noen problemer.

Anbefalte på det sterkeste å gå for 6' ern. Og han visste (RIP) hva han snakket om!

Skjønner. Selv 5'ern var litt i øverste sjikte for meg rent prismessig (rundt 6000,- ny så vidt jeg kunne se), så 6'ern faller nok ut for min del. Noen andre kandidater som er gode nok til formålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Selv 5'ern var litt i øverste sjikte for meg rent prismessig (rundt 6000,- ny så vidt jeg kunne se), så 6'ern faller nok ut for min del. Noen andre kandidater som er gode nok til formålet?

BM 5A mark II koster i underkant av 5000,- pr stk og du trenger 2 stykker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BM 5A mark II koster i underkant av 5000,- pr stk og du trenger 2 stykker..

Litt i dyreste laget for meg, så måtte evt gått for èn nå og èn neste år. :/ Men optimalt sett skulle jeg hatt noe litt rimeligere, men med god nok kvalitet. Er ikke proff, men trenger noe som låter likt nok PA-anlegg man kommer over ute.

Beklagar reklame, men jag har ett par Dynaudio 6:or som jag antagligen (men förhoppningsvis inte) må sälja pga att jag måste byta ner mig i storlek. Hör av dig på PM om det kan vara intressant så kan vi ta det därifrån. Tokbra shit ass :) .

Takk for tips, men for min del blir det nok uansett for dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.