Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En rockegitarists pinligste bekjennelse


Brekkvasselven

Anbefalte innlegg

Så du anbefaler jass og klassisk, samt titte litt på poesi?

Ingen ting galt å kunne hverken jazz eller klassisk. De jazz- og klassisktimene jeg hadde på videregående har vært utelukkende positive for både spilling og musikkforståelse for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et av hovedelementene mine inn, og det er at jeg er stadig mer glad i jazz. Country er etter det jeg forstår ikke så helt ulikt jazz når man tilnærmer seg soloer. Så jeg tror og håper at det blir et push i riktig retning for å få trykket inn skalaer og licks inn i den noe traurige ansamlinger av hjerneceller jeg har i toppetasjen. Er ikke noe god på teori, men det jeg kan er det lesing i jazzgitarbøker som har er skylden i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

:-) det går i grunn veldig bra. Høres sikkert litt rart ut, men jeg føler jeg har forbedret med som musiker, selv om jeg rent teknisk ikke har så voldsomme utfordringer. Har kun hatt tre jobber ennå, men har gått bra. Sær opplevelse når alle er på gulvet fra start til slutt. Og man er ikke så tappet etter en slik gig som en rockegig.men rock er jo klart kulest ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.