Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En rockegitarists pinligste bekjennelse


Brekkvasselven

Anbefalte innlegg

Jeg blir bokstavelig talt fysisk dårlig av danseband, så mitt syn her er vel negativt. Derimot det å spille for å spille live har jeg ingen betenkeligheter med. Kunne godt spilt i et blues/country band, selv om det ikke er noe som ville falle naturlig for meg. To each his own osv

www.eidepickups.com

Blir dårlig av å høre på det selv også, men det er utrolig hva man kan venne seg til. Har lært bort masse Justin Bieber og lignende, og man glemmer hva man egentlig hører på til tider. Det må også sies at kona blir smådårlig og lager merkelige grimaser når jeg sitter og plukker og øver ;) Har ikke vært no særlig sengevals den siste tiden heller, så må finne på no lurt. Øve i garasjan kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung, spilte jeg i et lovsangsband. Jeg er ikke troende, og har egentlig lite til overs for misjonsamfunn og menigheter som driver hjernevasking av ungdom. Men jeg fikk spille med dyktige musikere - og jeg fikk spille for folk, en til to ganger i uken.

Jeg lærte mye av det, og utviklet meg musikalsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på at danseband egentlig ikke er noe kleinere enn den fabio-gay-powermetal-progen som mange her på forumet digger :D

Nå skal det jo nevnes at du selv spiller i et coverband av norgeshistoriens tyngst belastede band alkohylsk og narkotisk sett, hvis tydelig reflekterer musikken deres i alle andre enn fanatikeres ører. Oh yes i went there...

www.eidepickups.com

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.