Gå til innhold
GunnarpåMo

Da ble det jammen en Gretsch!

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke kjempefan av de påmalte f-hullene, men allikevel, jævla flott øks! Grættis! :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var sjukt fin. Enig med Skoggy når det gjelder de f-hullene, men allikevel, den finishen... :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med fin gitar. Smooth finish og broen så jævlig digg ut! Må nok si meg enig med andre når det gjelder de påmalte f-hullene. Men likevel helt klart misunnelig! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neppe et forsøk på å nærme seg Paul Gilbert. Stilig gitar! Har alltid hatt sansen for Gretsch. Grattis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!

Gretsch lagar herlige gitarar. Har inntrykk av at dei er litt undervurderte, men det kjem kanskje av at dei er såpass dyre, i alle fall her til lands.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Gunnar, og velkommen i klubben :)

Flott gitar, selv har jeg en fra 1963 med HiLotron pickups, husker ikke akkurat modellen her på hytta, med den låter kule og er nydelig å spille på.

De påmalte F-hull stusser jeg litt på også, men det er vel kanskje for å spare kostnader. Men det er vel elektrisk den skal brukes, og da er vel F-hullene av liten betydning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at gitaren ikkje har f-hull er ikkje noko dei gjer for å spare pengar, det gir gitaren ein annan lyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.