Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: LP special DC


GreenMan

Anbefalte innlegg

Før jeg reiste fra ferie til Cuba sendte jeg min HW1 strat til Bergen for at Telemann skulle sende meg sin LP special DC. I dag landet jeg etter 21 timer på reisefor fra Havanna til Oslo og det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å kjøre til posten for å hente esken. Har ikke tatt egne bilder ennå da samtlige minnekort er fyllt opp med ferieminner og det tar litt tid og importere noen tusentalls råfiler i Lightroom. Uansett lånte ett bilde fra Telemann for å vise skjønnheten:

2013711_lp.jpg

P90 og Peavey Classic 50 er en knallkombo - og gitaren er tøff å se til også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at dette er forumhoregitaren. Den har vært innom meg et par ganger, og hver eneste dag lurer jeg på hvorfor jeg fikk meg til å selge den siste gang.

Gratulerer med gromgitar, GreenMan, og lov meg at du sender meg en PM om du en dag skal selge gitaren! Til info kan det også nevnes at denne såvidt jeg husker har fått satt inn RS-kit også, i løpet av den måneden Audun eide gitaren før jeg kjøpte den tilbake. Gjorde underverker med lyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at dette er forumhoregitaren. Den har vært innom meg et par ganger, og hver eneste dag lurer jeg på hvorfor jeg fikk meg til å selge den siste gang.

Gratulerer med gromgitar, GreenMan, og lov meg at du sender meg en PM om du en dag skal selge gitaren! Til info kan det også nevnes at denne såvidt jeg husker har fått satt inn RS-kit også, i løpet av den måneden Audun eide gitaren før jeg kjøpte den tilbake. Gjorde underverker med lyden!

Veldig mange på forumet som har vært bortpå den eller? Bygdas tøs? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den brukt av en forumitt, husker ikke lenger hvem. Tror det var en som ikke har vært her på en stund, Gerald Bostock elns om jeg ikke tar helt feil. Så byttet jeg den med en Telecaster med Audun, før jeg innså at tele'n ikke gjorde nytta og kjøpte den tilbake. Så solgte jeg den til JanE, tror jeg, som igjen solgte den til Telemann, og nå har den havnet hos GreenMan.

Så ja, en del forumitter som har vært bortpå henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.