Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! PRS CUSTOM 22 - LEFTY!


Pikachu

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig planer om å kjøpe meg en LP Standard fra USA som jeg hadde sett meg ut...helt til jeg for en måned siden ble tipset om en lefty Custom 22 2011-modell i mint condition i en sjappe i New York. Jeg droppet LP-planen umiddelbart og slo til på PRS'en.

For å gjøre en lang historie kort så står den gitaren i stuen min akkurat nå,

fikk den for noen uker siden og det er uten tvil det beste jeg noen gang har tatt i av lefty-gitarer, og jeg har prøvd MYE på lefty-fronten.

Det som overrasket meg mest var hvor utrolig solid den virket i forhold til andre gitarer jeg har eid.

Bygget som en tank var det en som sa på et forum, og det kan jeg være enig i.

En annen ting er stemmeskruene, jeg kan slite og dra og bende hele natten lang, men ikke f..n om den går ut av tune!

Har aldri opplevd makan!

I tillegg er den super-komfortabel, lett og velbalansert, låter kuler og krutt og har en sinnsyk sustain.

Og så er den rett og slett vakker å se på :-) Jeg kunne ikke vært mer heldig med et gitarkjøp :-)

Har ikke fått tatt bilder av den pga ferie de siste ukene, men her er ihvertfall gitaren og sjappen jeg kjøpte den fra:

http://leftyguitarsonly.com/left-handed-prs-custom-22-black-slate/

Har en feeling av at jeg kommer til å selge alt jeg har av andre gitarer og heller kjøpe en PRS til...eller to, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.