Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Låt-o-rama!


matt

Anbefalte innlegg

Enkle regler:

#1 - Post en låt som begynner på den bokstaven forrige låt slutta på. Nå snakker vi tittel, ikke artist.

#2 - Låten du poster kan ikke være i samme sjanger som forrige låt som ble lagt ut. Om forrige låta var metal trenger du ikke poste ei progressiv metal-låt. :ninja:

#3 - Vi legger med link til youtube/vimeo eller soundcloud. Poenget er jo å få lytta til noe ny musikk.

Eks:

Gary Clark Jr. - Ain't Messin 'Round

Som gir bokstaven D -

Tower of Power - Diggin' on James Brown

Første låt:

Mathias Eick - Oslo

Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt timing og flotte sanger. Var rå den Oslo.

Her er en låt jeg hører på støtt og stadig før jeg går i kraftig\powerfull\epic musikk modus.

Thomas bergersen - Ocean princess

Til alle som ikke har hørt om Thomas Bergersen. Han bør sjekkes ut asap. Der får dere sikkert en overaskelse over alt han har gjort og vært med på.

Merethe Soltvedt som synger her ble slått ut av idol for mange år siden. Ble rimelig overasket over å høre den sangen, og så se at det var hun som sang.

Gruser lett alt jeg har hørt fra andre idol artister.

Endret av Anthracity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt forpliktet til å gi dere noe irsk av høyeste kvalitet, så her har dere The High Kings med Step it out, Mary

edit: nei for guds skyld, ikke la meg embedde videoen.

Endret av Skoggy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Tidligere måtte jeg bruke full adresse for å embedde, nå må jeg bruke den korte delings-linken. Jaja. Problem løst. Byttet også video så vi heller får en som passer med sangnavnet og ikke artistnavnet. Forvirrende måte å tagge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.