Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Hei.
Veronica her!

Er kanskje ikke som alle andre her i dette forumet. Er ei jente på 16 år (okei, om et døgn, da) med stor interesse for musikk. Spiller gitar, bass, piano, trommer og ukulele. Synger også, selv om jeg ikke har noen praktfull stemme, men who cares? Jeg spiller i mange forskjellige sjangere og trives med å ikke være inni en "sjangerboks", hvis jeg kan kalle det for det. Jeg er innehaver av en Gibson Les Paul Traditional som jeg kjøpte i fjor for mesteparten av konfirmasjonspengene mine. I tillegg har jeg en Ibanez RGA, en Fender Squier Jagmaster og en G#-gitar. Har også en Yamaha bassgitar pluss to akustiske gitarer. Har forøvrig også et trommesett nå som jeg nå er i gang, haha :)

Har søkt meg inn på ei musikklinje (vgs) til neste år. Noen som har noe erfaring med dette, så er jeg interessert i å høre! :D Jeg gleder meg veldig (hvis jeg kommer inn da) til å starte!

Bare spør hvis det er noe dere lurer på :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult! Prosentandelen av jenter her på bruket er vel ikke særlig høy!

Velkommen skal du være! :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se, her har man tydeligvis en jente med riktige prioriteter! ;) Velkommen til forumet.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult! Prosentandelen av jenter her på bruket er vel ikke særlig høy

For ikke å snakke om ei jente som eier en ibby OG spiller ukulele!

Veronica er dæven trøkke meg, ubetinget i go' boka mi pronto.

Velkommen, sa folk!

Ps: gikk forresten musikklinja og det blei tre av de beste åra i livet mitt.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til forumet! Kult at en jente har interesse for gitarer, og da ikke bare spilling, men også ulike typer. Selv har jeg kommet inn på musikklinja på Rud VGS i år, begynner altså til høsten. Har hørt at det ikke eksisterer bedre miljø på noen andre linjer enn musikklinjene rundt omkring i landet :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.