Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Customfjøla fra Canada!


minigrill

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Fikk en liten chat med Bill nå. Han sier at alle greiene hans, inkl. pc'en, er innelåst i sjappa hans, låsene er byttet, og han kommer ikke inn. Videre sier han at alle kunder som har betalt for gitarer må henvende seg gjennom hans advokat.

Men han har fått seg jobb hos en trappe-produsent, og får lov til å bygge litt gitarer der på fritida. Om jeg var i trådstarters situasjon, så ville jeg vel forsøkt å få ham til å bygge og levere den gitaren som er bestilt og betalt, selv om det kan komme til å ta litt tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gått konkurs ( beleilighets konkurs om en vil kalle det det) .

Dette skjer med folk i Norge også .

De kan begynne et nytt firma vanligvis .

OM folk vil stole på slike folk i ettertid er noe annet .

Jeg hadde kun betalt litt forskudd på Paypal , så resten på Paypal når han var ferdig .

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet som tømrer pleide jeg å ta 1/3 i forskudd, 1/3 halveis og siste 1/3 etter jobb slutt.

Det er nøyaktig hva Bill gjør. Og det er ikke unormalt å betale up front når man bestiller en gitar etter egne specs. Syntes ikke dette er noe mystisk, bare veldig ubeleieig og trist. I følge Bill var han bakpå med leia, og plutselig byttet huseier låser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.