Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Customfjøla fra Canada!


minigrill

Anbefalte innlegg

Totalprisen havner på en 2700$ ish. Litt spent på hva frakta kommer til å koste :P Virker som han lager det meste, med det er bare å sende han en mail på facebook det ;)

Mener å huske at frakta kom på ca CAD 350,-. Antagelig også avhengig av hva slags fraktløsning man velger, altså skip kontra fly osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Beklager, glemte at selv overtydelig ironi ikke funker på The Internet. Det er tydeligvis ikke grenser for dum man kan anta at andre er. Jeg ber om forlatelse.

Husker en gang jeg kjøpte en 21" grillbørste, betegnelse på lengden, og spurte på et forum om jeg kunne bruke den på grillristen min som var på 22 tommer. Jeg fikk flere seriøse svar..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor: Vel, det finnes jo faktisk ikke grenser for hvor dumme folk er, så da kan man jo ofte ikke være sikker. Dog ville jeg trodd at ditt omdømme på dette forumet skulle unngå at folk anså deg som såpass dum, selv om for alt jeg vet kan jo svaret til Carpal være like ironisk som innlegget ditt.

Uansett, fet gitar! Mange Breeds her inne nå, og jeg sikler mer og mer på en LP DC derfra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.