Web Analytics
Jump to content

Customfjøla fra Canada!

minigrill

Recommended Posts

Hei, GN! For noen uker siden kom jeg over en canadier som tydeligvis er middels over interressert i gitarer. Vi utvekslet et par ord over facebook, og vips, så hadde jeg solgt både ESP'n og Les Paulen til fordel for en Canadinbreed Custom. Jeg ville gå for en PRS Custom 24 body. Farga er enda hemmelig ;) Gitaren er "in the making" nå, og jeg kan nesten ikke vente med å se resultatet. Bilder vil komme fortløpende :)

cm883.jpg

Her er da trestykket som blir kroppen. Måtte ut med 50$ ekstra for dette trestykket, men for et så vakkert stykke tre, synes jeg det er helt greit.

Edited by minigrill
  • Like 1

Han spinner egne miccer, og ville veldig gjerne spinne et par til meg. Jeg ba om et par som minner om DiMarzio D Activator. Jeg spiller som rimelig tung prog, så trenger høy output, men også noe som låter tålelig på clean. Jeg valgte dette tremolosystemet: http://www.wdmusic.com/prs_style_tremolo_nickel.html All mekanikk vil være i sølv/krom.

Jeg deler ikke din smak ifht. specs, men søk på forumet her. Det er i hvert fall en som har fått, og en som venter gitar fra denne mannen. Virker ikke som det er misnøye å spore.... :)

Jeg og er igang med min nå, regner med det er du som er Steffen?

I alle fall, gjør litt som deg, satser på at denne karen vet hva han gjør på!

Jeg har utelukkende hørt positive ting. Det eneste jeg selv er litt skeptisk til er detaljarbeidet (som jeg har hørt fra 2 kilder) kanskje ikke er i verdensklasse.

Men så har jo han bygget noen gitarer siden den gang ;)

Jeg og er igang med min nå, regner med det er du som er Steffen?

I alle fall, gjør litt som deg, satser på at denne karen vet hva han gjør på!

Jeg har utelukkende hørt positive ting. Det eneste jeg selv er litt skeptisk til er detaljarbeidet (som jeg har hørt fra 2 kilder) kanskje ikke er i verdensklasse.

Men så har jo han bygget noen gitarer siden den gang ;)

Stemmer! Det er jeg som er Steffen, og jeg må helt ærlig si at jeg ikke aner noe om detaljarbeidet. Har en kompis som fikk sin T-Class Canadianbreed for noen måneder siden, og har hørt utelukkende positive tilbakemeldinger.

Tar jeg ikke feil, er det vel i hvert fall to CB- gitarer på forumet fra før? Ferdige og levert, ikke bare under produksjon.

Vi er minst 3, om ikke fler... :)

Edit : Vi er ihvertfall 4 , som jeg kommer på i farta....

Edit 2: Vi er minst 5....

Hermok

Tommern

Midtun

Tomsti

Kristoffereide

Fler?

Edited by Tommern