Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Heisann godtfolk


Anbefalte innlegg

Jeg har vært en passiv uregistrert leser her på forumet en stund, men tenkte det var på tide å registrere meg.

Jeg er en 27 år gammel halvt australsk elektriker som bor sammen med samboer, en kanin og et marsvin i Oslo som startet med denne galskapen som 15åring.
Og utstyret er som følger:

2003 Gibson Les Paul '57 reissue Custom black beauty med tre '57 classics humbuckere og en nymontert Bigsby B7 strengstol og beinsadel.

2003 Gibson Les Paul Standard Goldtop. Med egenmonterte Skatterbrane BenWaBranes humbuckers (disse er helt rå! og anbefales!!).

2012 Squier Affinity Telecaster. Denne skrek "kjøp meg!" på en Londontur. Med lånt skrutrekker av hotellet for å demontere halsen for å få plass til den i baggen hjem, så er dette en gitar jeg aldri vil selge.

20xx God knows what superstrat gitar med cowboymotiv preget i treverket. Tror det var en Ibanez en gang i tida. En påminnelse på alt jeg hater ved floyd rose strengstoler.
2004 Farida D-8 akustisk dreadnought gitar som jeg kjøpte til madammen i bursdagsgave siden hun ville lære å spille. Så vi har den på deling :P. Jeg prøver å få henne til å spille elektrisk og har lært henne å slå på ampene riktig å koble til elgitarene. Men hun foretrekker tydelighvis kassegitar fremfor elektrisk :P

2001 Cort Action 4-strenger bass. Førsteinstrumentet mitt. Heldighvis har jeg ikke vært så dum å kvitte meg med førstefela!

Samtlige er strenget opp med Elixir.

Marshall JCM 2000 DSL-401 røramp og en Marshall Haze 40 røramp jeg har modifisert med komponenter i henhold til JCM 800 specs.
Sistnevnte har blitt en helt annen forsterker og jeg digger den den dag idag.

Når det kommer til hvor god strengepilot jeg er... vel. Jeg har mye å lære. Og håper dette er stedet for å kunne ta til meg tips og hjelp fra andre til å bli en bedre gitarist. :)

Så hei på dere. :)

Mye skriveleifer og tilleggsinformasjon redigert inn i innlegget

Endret av Marshall Arts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.