Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp med å få plass til EMG bus boardet + batteri


eBeatYou

Anbefalte innlegg

Gitar: Epiphone Explorer 1958 Korina (Ebony)

Heisann, jeg er helt ny her :)

Jeg venter på en pakke med James Hetfield signaturpickups fra EMG. Uten å tenke på at det kanskje var litt lite plass i Exploreren min. Så jeg sendte en mail til EMG kundeservice og fikk mail tilbake at det ikke var plass til batteriet og busboardet samtidig, men han sa at jeg kunne heller "hardwirere" pickupene sammen. Så jeg lette litt rundt på andre forumer, og så at det var mulig å fjerne litt treverk under pickguarden. Dessverre er det slik at jeg ikke har noe erfaring med å modde gitaren, og dette første gangen jeg skal bytte pickups (noensinne). Har dere noen tips for å få plass til busboardet + 9v batteriet?

La inn et bilde av hvor lite plass der et i gitaren:

post-13465-0-60594300-1372871231_thumb.j

Håper noen av dere kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring... ta gitaren med til nærmeste 4Sound el. lignende forhandler, og få dem til å montere/lodde det hele sammen UTEN Quick Connect systemet. Ideen til EMG var bra, men sånn det er nå, tar det bare for mye plass. Du kan bruke samme pots,wirer,inputjack,osv,osv... bare fjerne connect crappet. Ikke begi deg ut på treuthugging, systemet tar simelthen for mye plass.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.