Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Billigere alternativ til Rivera Headmaster (footswitch) til Rivera-ampen min


Anbefalte innlegg

Hei,

Det er store muligheter for at jeg har mistet min Rivera Headmaster FS9 etter en studiotur på Noroff i Oslo (om noen av dere går der/gikk der det året som har gått og sett den så er det bare å si i fra!!).

Ettersom den tydeligvis både er vanskelig å finne (fant den på en kroatisk nettbutikk da) og litt dyr lurer jeg på hva jeg har av alternativer.

Jeg vil kunne programmere ettersom jeg ønsker å endre flere funksjoner på en gang (bytte kanal + slå av/på effektsløyfen f.eks.) og det er vel nesten det eneste jeg trenger.

Er det så enkelt at jeg kan kjøpe meg en Behringer FCB1010 også kan den alt, eller kan det være at den ikke komuniserer med ampen på noen måte. Ettersom jeg ser ampen har to MIDI In regner jeg med at dette er et dumt spørsmål og at det er slik jeg sier, men spør for å være helt sikker. Og for å høre om det finnes billige alternativer til FCB1010? Den er litt stor. Ellers er vel det eneste aberet at den trenger strøm separat...

Takk for svar!

Endret av YudAmygdala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.