Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Single coil -> Humbucker


gtrman

Anbefalte innlegg

Vel, er gitaren HSH- eller badekarfrest, så vil det gjøre sitt til at jobben er enkel, og ikke koster all verden.

Dersom den er SSS-frest, må du først få frest ut plass til en humbucker i bro, så det går på kostnader for det i tillegg til bytte av pickup.

Ser at AVH Guitar Repair tar 300,- for ett enkelt pickupbytte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke en stratocaster med 2 single og en humbucker som jeg liker.

Vurder å få satt inn en humbucker på en vanlig stratocaster.

Noen som har formening om hva noe sånt vil koste ca ?

Hvis du ikke finner en HSS Strat du liker på sidene til Wildwood så finns ikke den gitaren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha sett at prisen for utfresing hos AVH er ganske lav, så det skal nok ikke koste deg alt for mye.

Hvis du går for en standard Fender-Strat er det stor sannsynlighet for at den enten er HSH-frest eller badekar-frest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag selvfølgelig, men jeg hadde heller valgt en Wildwood.

Det er Fender CS godt over vanlig CS nivå.

Har kjøpt en Les Paul fra Wildwood og den svarte til forventningene så gode erfaringer med dem .. men Wildwood er DYRE.

Men klart man vet at det de har inne er av ypperste kvalitet. Har ikke avskrevet en CS men blir nesten dobbel å dyr som en Suhr ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at noen forhandlere returnerer gitarer. Det har jeg til dags dato aldri hørt om.

Når det er sagt har jeg spilt en wildwood CS og det er absolutt en av de beste Fender stratene jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.