Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DiMarzio-forhandler i Norge?


UglyCasanova

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk tydeligvis lyst til å bygge meg en partscaster (strat) etter noen øl en kveld, for i dag fikk jeg beskjed om at jeg hadde vunnet en auksjon på en 03' mercedes blue strat body på eBay :P
Er nå på utkikk etter Billy Corgan DiMarzio pickupsene som kom ut for noen år tilbake. Helst kunne jeg tenke meg å kjøpe pre-wired da jeg ikke er særlig teknisk anlagt. Har forsøkt å bestille fra 4 forhandlere i Amerika nå, men hver gang jeg går til kassa får jeg beskjed om at de ikke kan sende til Norge. På DiMarzios hjemmeside kommer det ikke opp noen forhandlere da jeg velger Norge som destinasjon. Men jeg kan vel ikke gi opp så lett!


edit: litt usikker på om dette er rett sted for denne type tråder. Ved helbom får dere ta imot min unnskyldning og flytte tråden til et passende sted :blush:


Legger med et bilde av kroppen i samme slengen. Selger mener det er en '03 Fender (han har 100% på tilbakemeldinger med over 1000 solgte varer). Selv er jeg litt usikker

bilde1.jpg

Endret av proffloff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg går inn på Dimarzio og plukker meg noen pickuper... deretter, som du sier så er det ingen distributører i Norge... det var, men det er noen år siden...

Velg heller Buy Factory Direct, så bør det gå greit.

Du kan bestille via 4Sound som igjen får det fra Sverige, men det tar tid... nærmest useriøst. Jeg avbestilte nettopp pickuper fordi jeg ikke gidde vente lengre. Litt i selen må de legge seg for å få fornøyd kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eBay.

Jeg vurderte noen DiMarzio' er for noen måneder siden og fikk positivt svar fra flere på eBay om at de kunne shippe til Norge og at de kunne skaffe alle modeller. Nå endte jeg opp med å kjøpe Suhr pickuper i steden men vet da at det lar seg gjøre ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra min lokale pusher fikk jeg tipset for en stund siden å bestille fra Aages i Danmark. Det var det som var raskest og greiest for han, fikk jeg fortalt. Om det gjelder fortsatt aner jeg ikke.

De har blitt 4sound :mellow:

Velg heller Buy Factory Direct, så bør det gå greit.

Så dette, men de skal ha $469, finner de $200+ billigere andre steder. Litt kjedelig å måtte punge ut med en tusenlapp ekstra fordi forhandlere ikke kan sende over Atlanterhavet.

eBay.

Jeg vurderte noen DiMarzio' er for noen måneder siden og fikk positivt svar fra flere på eBay om at de kunne shippe til Norge og at de kunne skaffe alle modeller. Nå endte jeg opp med å kjøpe Suhr pickuper i steden men vet da at det lar seg gjøre ihvertfall:)

Jeg skal sjekke det ut!

Takk for svar! Tar gjerne imot andre tips om hvor jeg måtte kunne få tak i disse pickupsene. UK, Tyskland, Japan eller lignende nettsjapper :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.