Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

JHS Pedals


matt

Anbefalte innlegg

Morning Glory er veldig populær på TheGearPage og i de lovsangkretsene, da han som driver firmaet er kristen.

Den er vel en klon av Marshall Bluesbreaker 1 pedalen som Mayer bruker, så er vel ikke så rart du liker den :)

Merket generelt hadde endel kvalitetsissues før i tiden, men siste par åra har det visst vært veldig bra greier.

Har ikke testa selv, dessverre.

Endret av KristianF
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fulgt JHS-pedalene litt på TGP så er jeg fortsatt skeptisk til kvaliteten.

jhsbuilds.jpg

Her er bilde av to pedaler fra 2011 i følge TGP. Jeg ser flere kaldloddinger og dårlige loddinger. Jeg synes det hadde vært greit om pedalene var billig, men det er de jo tross alt ikke.

Endret av Ibanez Prestige
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ibanez Prestige

Er du sikker på at dette er dårlige loddinger og ikke bare blyfritt loddetinn? Dette gir stygge loddinger og er noe dritt å holde på med.

Men, siden bly i loddetinn står for brøkdeler av en promille av blyutslippene får en vel bare finne seg i det.......

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har tre Jhs pedaler selv (panther pollinator og superbolt). Flotte pedaler. Litt pricey men verdt pengene :) De har også en del kule artister som bruker pedalene. For eksempel gitaristene i switchfoot og mange kjente artister i kristen lovsangsmusikk.

Endret av -Peder/
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.