Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Besök på Mayones Gitarr & Basses, Gdansk, Polen.


bjelkeman

Anbefalte innlegg

Litt synd at de har kortet inn på mensuren på de lyseste strengene, og ikke utvidet til 35" på H strengen med den v fret modellen

Det er jo det som er så digg! Så får man fyldighet i D og G strengen også! Jeg har erfart at jeg mister "kjøttet" av D og G strengen på 35 basser, mens E og H strengen låter awesome. Med multiskala-basser får man det beste fra begge verdener

Endret av simenandreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er så digg! Så får man fyldighet i D og G strengen også! Jeg har erfart at jeg mister "kjøttet" av D og G strengen på 35 basser, mens E og H strengen låter awesome. Med multiskala-basser får man det beste fra begge verdener

Det kommer jo an på hva slags bass det er. Har ikke noe problemer med nok mat i d og g på Roscoe bassen min, og heller ikke på en Lakland DJ jeg hadde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hva slags bass det er. Har ikke noe problemer med nok mat i d og g på Roscoe bassen min, og heller ikke på en Lakland DJ jeg hadde før.

Okei.. Jeg har hatt en MTD og en Warmoth Gecko som jeg hadde dette "problemet" med, men kan hende du har rett! Jeg får teste flere!

Kult at du har en Roscoe! Har aldri møtt noen nordmenn som eier en slik ;) Skulle gjerne eid en slik også! Haha, det er for mange basser man gjerne skulle hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Jeg har hatt en MTD og en Warmoth Gecko som jeg hadde dette "problemet" med, men kan hende du har rett! Jeg får teste flere!

Kult at du har en Roscoe! Har aldri møtt noen nordmenn som eier en slik ;) Skulle gjerne eid en slik også! Haha, det er for mange basser man gjerne skulle hatt

Roscoebassen er kjempekul, men blir kanskje litt lite brukt. Mulig den kommer for salg en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.