Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rare Candy


ErlendB

Anbefalte innlegg

Ja, blir vel å si mye det samme som tidligere; Bra jobba og du spiller jo som om du skulle fått betalt for det. Synes miksen er fin også. :)

Personlig synes jeg det tidvis er litt for mye bakteppe, og kunne tonet ned crashen litt, men igjen, dette går på smak. Tommel opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir vel å si mye det samme som tidligere; Bra jobba og du spiller jo som om du skulle fått betalt for det. Synes miksen er fin også. :)

Personlig synes jeg det tidvis er litt for mye bakteppe, og kunne tonet ned crashen litt, men igjen, dette går på smak. Tommel opp!

Det er kanskje litt mye som skjer i bakgrunnen, og det kan godt hende jeg demper det når det blir vokaler på det. Som instrumental så synes jeg det funker, og jeg digger prog med masse synths! Takk for kommentar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabla morro og høre noe anderledes fra deg. Feit sang. Syntes ikke det skjer mye i bakgrunnen. Er lov og kline til av og til når man har mye luft i andre sanger fra før. Keep it up.

Takk for det! Selv om det kanskje er litt annerledes, så havner det på neste prog-album. Alt det nye jeg har lagd i det siste er litt hardere enn det forrige.

Det er egentlig ikke så mye å tilføye. Jeg har heiet på deg fra du bidro på "Trehjulssykkel" for mange år siden, og du blir bare flinkere og flinkere. :)

Takk for det, Castor. Det betyr mye! Har lært mye av din kritikk og dine kommentarer opp gjennom årene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmh. Pokémon-referansen var det eneste jeg likte, ellers var det dritt. Som alltid.

Haha! Takk!

Meget bra! Veldig min gate metall egentlig. Er imponert over tempoet du har på å lage låter. Jeg har vel klart å lage to sida februar som jeg ikke har miksa enda...

Takk for det! Denne låta brukte jeg to dager på. Det går unna når jeg først har et riff eller en idé som er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.