Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

USB midi keyboard


Eivind S

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt et kurant midi keyboard MED usb (ikke midi connection) for rundt 1000 lappen? Hørte det var snakk om et på apple.no men kunne ikke finne ut åssn man bestilte det... Ellers har jeg bare funnet med midi interface. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt et kurant midi keyboard MED usb (ikke midi connection) for rundt 1000 lappen? Hørte det var snakk om et på apple.no men kunne ikke finne ut åssn man bestilte det... Ellers har jeg bare funnet med midi interface.  :?

Når du handler på apple.no må du betale med kredittkort (og du må ha en apple-ID, hvis du ikke har det tar det 2 sek å opprette en), har gjort det et par ganger selv, og det fungerer veldig fint. Sist bestilte jeg en monster kabel, fra stor mono-jack til liten stereo (for å kunne spille gitar rett inn i mac'en). Jeg bestilte på tirsdag, fikk varen levert på jobben på torsdag. Kosta 4 kroner i frakt! Men handler du for over 800 er alt fraktfritt, og alle leveringer blir levert med typisk TNT express, til døra.

Det USB Keyboarded koster ca 850,- fra apple.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...6.12.1.0.1.17.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

"Når du handler på apple.no må du betale med kredittkort (og du må ha en apple-ID, hvis du ikke har det tar det 2 sek å opprette en), har gjort det et par ganger selv, og det fungerer veldig fint. Sist bestilte jeg en monster kabel, fra stor mono-jack til liten stereo (for å kunne spille gitar rett inn i mac'en). Jeg bestilte på tirsdag, fikk varen levert på jobben på torsdag. Kosta 4 kroner i frakt! Men handler du for over 800 er alt fraktfritt, og alle leveringer blir levert med typisk TNT express, til døra.

Det USB Keyboarded koster ca 850,- fra apple.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...6.12.1.0.1.17.0"

Kan det brukes på windows også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.