Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Knalldeal på amp!


Debris

Anbefalte innlegg

Cliff Chase (Mr Fractal Audio) kjøpte en tidligere i år for å modellere i Axe-FX.

Han ga visst $55000 for den han kjøpte, latterlig billig med andre ord hehe

Ingen Dumbleamper er visstnok like ettersom de er custombygget for den originale eieren, men de har sikkert endel likhetstrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper'n. Skal bruke den sammen med en gitar jeg har hvor kroppen er håndspikket av overskuddsved fra Kon Tiki med hals av treverk rappa fra Osebergskipet og men en reim laget av forhuden til Pontus Pilatus. Kablen har kjerne av rent gull som kommer fra omsmelta inka smykker. Har kjøpt en pyramide i Egypt som jeg skal bygge om til studio........

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper'n. Skal bruke den sammen med en gitar jeg har hvor kroppen er håndspikket av overskuddsved fra Kon Tiki med hals av treverk rappa fra Osebergskipet og men en reim laget av forhuden til Pontus Pilatus. Kablen har kjerne av rent gull som kommer fra omsmelta inka smykker. Har kjøpt en pyramide i Egypt som jeg skal bygge om til studio........

Fått feriepenger? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Dumble og Trainwreck kretser er kopierte i et uttall av andre amp produsenter.

Helt fra de rimeligste til de dyreste boutique variantene som Komet og Bludotone.

Det magiske med Dumble og Trainwreck ampene er nok ikke selve kretsene,

men at Dumble og Fisher er mestere til å tune amper slik at de får det maksimale ut av dem.

Det hjelper også på prisen at det er laget veldig få av dem, at alle er unike amper, og at mange av dem er laget til kjente gitarister.

Flere Dumle eiere tar heller med seg Bludotone kopien sin på spillejobber i stedet for originalen, så noe av magien må jo la seg kopiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.