Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul Traditional 1960 Zebra Coil Satin Gold Top


Lyngdølen

Anbefalte innlegg

LP er ikke veldig country.. En tele-type er det som gjelder!

Ellers låter alt greit om du spiller overbevisende.

Det er en sannhet med veldig mange modifikasjoner. Jeg spiller en del country, men kan nesten ikke huske sist jeg hadde med meg en Tele på spillejobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, som matt sier, å kjøpe brukt kan være å foretrekke, dersom man enten har kunnskaper om hva man skal se etter og passe på, eller har med seg noen som kan det, slik at man ikke er uheldig og ender opp med en gitar som ikke er slik man håpet.

Det kan være vanskeligere å dra tilbake til en privatperson med en vridd hals som du "burde" vært klar over etter å ha spilt på den i fem minutter, kontra å dra til instrumentforretningen, vise de problemet og overlevere gitaren til de i påvente av utbedring. Er du usikker på hva man skal se etter og hva som "gjør" en gitar, så tror jeg du kan være mest tjent med å kjøpe en igjennom en forretning. Da kan du også få de til å hjelpe deg med setup etc., skulle du ha behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd den, men er 100% sikker på at det er en god gitar. Du kan jo sjekke ut noe fra japan, da sparer du en del penger :P du kan se på american standard også, jeg har en american standard strat, og er knallfornøyd, jeg kjøpte den for 7000 ny, det er sjeldent du kommer over dealer som det, men bare følg med på bruktmarkedet, og på evt. sommersalg osv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.