Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Der! Var gitaren i hus!

Tok meg 2 min å åpne pappesken. Inne i pappesken fant jeg Dette :969440_350718051698550_1046331955_n.jpg

Inne i denne fantastiske boksen var det noe enda mer fantastisk, Nemlig dette :)

995042_350716968365325_459697690_n.jpg296106_350717695031919_1209224528_n.jpg1005059_350717748365247_455256291_n.jpg

Gitaren er helt fantastisk å spille på. den er mer lettspilt enn en korrekt oppsatt telecaster. Anbefaler alle å prøve ut denne :)

Pris 5, 900 kr

Endret av Polkagrisen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facebooklinken funker ikke. Mulig at det er fordi man ikke er venn med deg?

Endelig kom gitaren ihvertfall, og gratulerer!=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si hva man vil, denne øksa er metall-fet! Grattis med øks og deilig følelse!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var jo helt rå! Gratulerer!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Virus
      Hallo! Midt oppi økonomiske vansker for forumet (håper det ordner seg 🙁, ta deg råd til å bli støttemedlem!) har jeg fått meg en ny gitar. 
      Guitar Info
      Your guitar was made at the 
      Peerless Plant, Korea
      on July, 1998
      Det vil si den var ny i 1998. Men har holdt seg fint syns jeg. Er litt slitasje på båndene, men spiller fint. Lakken er nydelig, jeg syns fargen er herlig. Er litt buzz i enkelte bånd, så må nok få den levert til justering om ikke så altfor lenge. Noen tips til hvem som er best til dette i Bergen? Dette er min første «hollowbody», skal skifte strenger, hvilken størrelse på strengene er best på en slik gitartype?

Her har dere noen bilder. 

• Av jabe1807
      Hva tenker dere om denne gitaren, Epiphone Les Paul Standard Plus-Top Pro Honey Burst?
      Jeg skal kjøpe min første el-gitar etter å ha klimpret på min akustiske i noen år.
      Vil denne fungere som en god allroundgitar til hobbybruk? Jeg ser at den får god omtale på You Tube.
      Syns denne har best utseende, da den er en kopi av "the holy gral" ?

• Av Affen
      Kjøpt tidligere i høst, Epiphone EJ200SCE. Nyyydelig gitar med herlig lyd.

• Av Audun
      Legger ut noen bilder av mine redskaper for moro skyld. Ikke så veldig fancy, men det gjør jobben og vel så det!
      Gitarer:
      Gibson Customshop Les Paul R-8 VOS 2006 mod. (RS-Kit, mapleflame mod, TonePros bru og tailpiece)
      DSC_6292
      Gibson Customshop1960 Les Paul Special VOS 2006 mod. (RS-kit, TonePros locking studs, Grover tuners)

Gibson USA Explorer  2005 mod, (Gibson Classic ‘57 humbuckers, CTS 500k pots og Emerson cap)

Fender Telecaster am. std 1995 mod. (CS Twisted Tele i neck og CS Broadcaster i bridge. 4-veis switch og fasevender)

Fender Stratocaster Jimmie Vaughan 2005 mod. (RS-kit og ny 'aget' plast + mint brett)

Fender Telecaster Baja (Pågående Micawber-mod. RS Kit, Fender CS Nocaster i bru, GFS Humbucker i hals. Brass sadler.)

Greco 'Grecobird' Firebird-kopi - ca. mid. '80.  Faber aluminium tailpiece og bru med brass sadler.

Gibson ES-335 2013 mod. RS-kit, ettermontert Bigsby, og planlegger ABR-1 bridge conversion.

Epiphone Ltd. Ed. Korina Flying-V 2016 mod. CTS pots og Tonerider pickups.

Epiphone Ltd. Ed. Korina Explorer 2016 mod. CTS Pots og Tonerider pickups.

Larrivee D-03 Mahogny

Yamaha 12'er

Ibanez Performance - noen og '80

Amper:
      Ceria Tone JTM 45. Eidebygd kab m/ Greenbacks:

1983 Marshall JCM 800 2205 m/ 1987 Marshall Silver Jubilee kab - Celestion V30

KMD GV100 head (uten bilde)
      Effektbrett: TC Electronics Polytune tuner, Boss Wah, Der Screamer TS-9/808 klone satt sammen og moddet av kristoffereide her på forumet, Tonebone Trimode, T-Rex Comp Nova, Fulltone Fatboost-3, Boss Re-20 Space Echo og mottaker for Line 6 Relay G-30. Montert på T-Rex ToneTrunk brett.

• Av erlalv
      Jeg har et lite dilemma som det hadde vært nyttig med litt refleksjon rundt.
      Jeg har en Epi LP Custom Pro, type Silverburst, samt en Tokai Love Rock som jeg ikke blir helt klok på. Tokaien har et serienummer som egentlig tilsier at det er en 1990 modell, og det begynner jo å nærme seg antikk. Men samtidig er det elementer som tilsier at det er en Kina-kopi.. (Serienummeret er 9060xxxx) 
      Det jeg har planer om er å oppgradere en av disse to utifra egne specs,  men jeg er usikker på hvilken jeg skal satse på, og hvilken som lønner seg å være slik den er.
      Håper det er noen som ønsker å komme med fornuftige innspill:-)
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.