Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker coverband (Hellbillies, Brad Paisley osv...)


AddiToll

Anbefalte innlegg

Heisann, nå føler jeg at det virkelig er på tide å spille sammen med noen. Har stort sett sittet på gutterommet alle de 7-8 årene jeg har spilt gitar, men nå må jeg komme meg ut derfra. Har alltid vært en stor fan av Hellbillies, spesielt da Lars Haavard Haugens fascinerende og råe gitarspill, så spillingen min er i stor grad påvirket av han. Liker også å spille mange av sangene deres, og er glad i den måten å spille på. Hadde virkelig håpet på et Hellbillies-coverband, med noen innslag fra andre artister også, men at det for det meste holder seg innenfor country/rock-sjangeren. Ellers er jeg såklart åpen for andre forslag :)

Jeg holder til i Kråkstad (Ski), og håper på å finne noen å spille med i nærheten. Det mest ideelle hadde vært å funnet noen på ca samme alder (16-20), men som de fleste mener er ikke alder en hindring. Jeg er 16 år selv, noe som mange kan anse som litt ungt, men jeg føler selv at det ikke har noe å si.

Om du er interessert, ta gjerne kontakt for mer informasjon enten her eller på adriant(at)hotmail.no.

Adrian Tollefsrød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ski er jo en ganske stor kommune - men ditt største problem er vel egentlig at de fleste på din alder helst vil spille metall, og at de over 20-25 kanskje er litt skeptiske til å spille med en som er såpass ung i forhold. Har du forhørt deg med Kontra om det er noen du kan spille med der - event på andre kulturtilbud i Ski kommune?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.