Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med visningsantall


metalhead

Anbefalte innlegg

Vet at en god del, inludert meg selv, har hatt problemer med å se hvor mange ganger tråden deres har blitt vist.

Når man har postet en tråd har man ikke kunne se antall visninger før noen svarer på tråden. Nå er jeg ikke sikker på om dette bare skjer inntil man får det første svaret, men det kan tyde på at antall visninger bare blir oppdatert for hvert svar.

Endret av metalhead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det blir stående som 0 views i perioder før det kommer en ny post i tråden, er at man er imellom oppdateringsintervallene til counteren.

Dette er serverintensivt å sjekke, så det gjøres ved jevne intervaller eller i forbindelse med at det skrives svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Samme skjer i Andre gjenstander.... 0 visninger selv om jeg vet i hvert fall at 1 person har vært inne på posten.
Har dette noe å si for synlighet eller hvor fort posten forsvinner ned i historikken er det jo litt kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det blir stående som 0 views i perioder før det kommer en ny post i tråden, er at man er imellom oppdateringsintervallene til counteren.

Dette er serverintensivt å sjekke, så det gjøres ved jevne intervaller eller i forbindelse med at det skrives svar.

Antall visninger har ikke noe å si for hvor tråden plasseres i "hierarkiet", det bestemmes av siste posteringstidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.