Web Analytics
Jump to content

Problemer med visningsantall

metalhead

Recommended Posts

Vet at en god del, inludert meg selv, har hatt problemer med å se hvor mange ganger tråden deres har blitt vist.

Når man har postet en tråd har man ikke kunne se antall visninger før noen svarer på tråden. Nå er jeg ikke sikker på om dette bare skjer inntil man får det første svaret, men det kan tyde på at antall visninger bare blir oppdatert for hvert svar.

Edited by metalhead

Grunnen til at det blir stående som 0 views i perioder før det kommer en ny post i tråden, er at man er imellom oppdateringsintervallene til counteren.

Dette er serverintensivt å sjekke, så det gjøres ved jevne intervaller eller i forbindelse med at det skrives svar.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Samme skjer i Andre gjenstander.... 0 visninger selv om jeg vet i hvert fall at 1 person har vært inne på posten.
Har dette noe å si for synlighet eller hvor fort posten forsvinner ned i historikken er det jo litt kjipt.

Grunnen til at det blir stående som 0 views i perioder før det kommer en ny post i tråden, er at man er imellom oppdateringsintervallene til counteren.

Dette er serverintensivt å sjekke, så det gjøres ved jevne intervaller eller i forbindelse med at det skrives svar.

Antall visninger har ikke noe å si for hvor tråden plasseres i "hierarkiet", det bestemmes av siste posteringstidspunkt.