Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD/ NAD :-)


Byljer

Anbefalte innlegg

Fender Stratocaster USA, 1979, Tobacco Sunburst, og Marshall 1987X ri topp med Marshall 1960AX kabinett :) Fornøyd? Yes!! Svært, svært fornøyd ^_^ Strat'n er uten tvil den mest behagelige Fenderen jeg har hatt, og det var litt overraskende med tanke på ryktet til sein 70-talls Fender. Noen ganger har en nesten litt mer flaks enn fortjent :P

post-5674-0-39994300-1370939327_thumb.jp

post-5674-0-71774400-1370939369_thumb.jp

post-5674-0-20319100-1370939408_thumb.jp

post-5674-0-51563400-1370939429_thumb.jp

post-5674-0-44098000-1370939443_thumb.jp

post-5674-0-92760400-1371022548_thumb.jp

Endret av Byljer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og moralen er vel - prøv før du hører på hva alle andre sier. Lekkert, selv om jeg personlig ikke er så glad i storhodede Fendere.

Takk takk adle saman :)

GreenMan, jeg prøvde faktisk ikke gitaren før jeg fikk tak i den. Jeg fant den via Finn. Selger ville selge eller bytte i en Tele eller en Mark Knopfler Strat. Jeg sendte en mail med tilbud om å bytte i min 2004 Les Paul, men det var han ikke interessert i. Ca. en måned senere ble det lagt ut en Tele AVRI '52 her på forumet. Jeg spurte da forumitten, som bor i Tromsø, om han ville bytte Tele'n mot Lesteren, og det ville han. Så spurte jeg han med Strat'n, som bor i Krokelvdal, om han var interessert i nevnte modell av Telecaster, og det var han. Så viste det seg at Krokelvdal ligger like utenfor Tromsø :) Da ble det til at forumitten fra Tromsø møtte kar'n fra Krokelvdal, og de byttet Strat mot Tele. Forumitten hadde Strat'n hjemme hos seg fra mandag til fredag, og han har erfaring med 70-talls Strats etter å ha eid 3-4 stk. Han kunne berolige meg med at den Strat'n som kom fra Krokelvdal var en av de beste 70-tallerne han hadde prøvd. Til slutt byttet altså forumitten fra Tromsø og jeg gitarer....som planlagt....han fikk min Les Paul og jeg fikk Strat'n....opprinnelig fra Krokelvdal....errrr... Skulle noe være uklart, så spør ivei :D:P:D

Storhodede Fendere er jo bare lekkert ;)

Endret av Byljer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-ha, det forklarer jo en del :) Gitaren har et par velfortjente buksespenneslitasjer på baksiden hvor nitro'n er slitt bort, men jeg kan se at det framdeles er lakk på det "nakne" treverket. Da er nok det sannsynligvis polylakk, men så lenge det er krakkelerende nitro over er jeg happy :D

En annen ting.... Jeg forventet meg en rimelig tykk C-hals da jeg fikk tak i gitaren, men der tok jeg feil. Det er vel omtrent den tynneste Fenderhalsen jeg har spilt på. "Nut witdh" er jeg ikke sikker på, men den føles som 41mm. Må vel ta frem tomstokken for å være på den sikre siden ^_^

Alt i alt har jeg vært veldig heldig i denne byttedealen. Med tanke på hva jeg kunne endt opp med når det gjelder 70-talls Fender.... Veldig heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.