Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken T-type gitar?


Kossoff

Anbefalte innlegg

Han jobbet jo på Tyler før, er berømt for gode båndjobber -Så de er sikkert ikke så ille :)

Når du kommer opp på det nivået der er det bare smakssak.

Eneste måten å finne det ut er å teste siden alle vil ha forskjellige meninger, men jeg har bare hørt bra ting om de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

www.sweetwoodguitars.com

Med en samling gamle gitarer på veggen er det tone og spillbarhet som bestemmer mine valg mht nye investeringer. De gamle konstruksjonene tilbyr ikke optimal ergonomi og med små hender setter jeg stor pris f.eks på moderne konstruksjon av hals-feste. Alt for mange T-type gitarer kopierer Leo's originale klump. Nevnte Sweetwood Guitars har er god løsning. TA likeså. Pickups er det en smal sak å bytte ut om man ikke liker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canadian Breed er tilbake igjen i vurderingen for dem som har erfaringer.

Som før nevnt. Min erfaring og oppfatning er at Bill leverer det du ber om. Jeg ba om litt røff overflate, med litt synlige grains, og fikk det. Andre gitarer jeg har sett bilder av ser ut som møbler med tjukk klarlakk. Les noen testimonials på websida hans, så ser du hva andre mener.

Syntes du burde gå i dialog med ham, og få frem hva som er viktig for deg. Så tar du det fra der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg blir nødt for å spise mine egne ord.

Hadde en lang samtale med Bill igår (mannen bak Canadian Breed). Etter mye frem og tilbake, snakk treverk, idealer, preferanser og ideer - hoppet jeg litt i det. Bill skal bygge meg en gitar. Prisen blir fin, det tar ikke så lang tid og han fikk overbevist meg om at alt kom til å bli som jeg ville. Best av alt: One-pce swamp ash kropp!

Så nå kommer det vel snart en ny Canadian Breed-tråd her!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå kommer det vel snart en ny Canadian Breed-tråd her!

Dette blir spennende! Jeg er kjempefornøyd med min, men dog "ukvalifisert" som customgitarkunde. Derfor blir det artig å høre hva en kjøper med dine preferanser syntes når du får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.