Gå til innhold
Skullkrusher

Anbefal meg en god tremolopedal!

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en god tremolopedal til maks 7-800 kr (brukt eller ny har ikke noe å si), har dere noen tips? Kommer forresten til å bruke den til køntri/rockeballadespilling, ikke noe whacky greier. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boss TR-2 f.eks? Rimelig i innkjøp både ny og brukt. Tre ratt med kontroll for depth, rate og sømløs overgang mellom triangle og square wave. Volumdrop issuen som vistnok var på disse er fjernet på nyere modeller. Min har i allefall ikke volumdrop når den blir aktivert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

T-Rex Tremster har jeg faktisk prøvd en gang når jeg tenker meg om! God pedal, vurderes om jeg finner en brukt. Spør for å få litt oversikt over flere pedaler, egentlig :) Skal sjekke ut Bossen neste gang jeg er på musikksjappe!

Edit: Er Electro Harmonix sin Stereo Pulsar god?

Endret av Skullkrusher

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Danelectro av noe slag. Kosta meg 300 eller noe rundt der. Funker fint, kan anbefales hvis du ikke er ultrakresen :)

Det er den rødbrune, ikke den lille gule. Ser ut som en bæsj med et fotspor i...

Endret av Aphelion

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carl Martin Surf Trem? Har kun hørt den, men er ganske nice.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger en Tremster på Facebook Kjøp og salg av musikkutstyr..

Skal det være veldig billig er Marshall VT-1 brukbar, både Vibe og tremolo på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å selge min Tonefreak Mellotremo.. interessant? Vil ha 800kr for den, selger fordi jeg er på utkikk etter en tremolo som går litt kjappere. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.